uppdatering

hej! nu var det väldigt längesen jag skrev och det har hänt hur mkt som helst så det e väl därför jag inte har hunnit skriva nått.. storsjöyran var väl helt okej i år tycker jag..var väldigt full och minns egentligen inte så mkt av den men..men jag såg iallafall Kent och många många fler..somnade på Håkan H det var jue lite tråkigt för han ville jag egentligen ha sätt mkt av men men sånt e livet. jag å mattias har varit tillsammans i en månad nu och det funkar bra tycker jag väl:P i helgen fyllde Marcus 20 och hade hyrt en lokal som vi var i det var skitkul det sluta nog med att dom flesta låg och spydde..det kanske inte var lika kul..för mej slutade kvällen runt 11 för då var jag tvungen att gå hem..eftersom jag mådde skit.. men jag o Marie låg o hade djupa samtal som man oftast brukar ha när man e full. i veckan jobbar jag bara på månda sen e jag ledig resten av veckan jag vet inte om jag tycker det e skönt eller dåligt..antagligen både och för då kan jag åka hem till mina små kattungar som jag har hemma hos mina föräldrar men det dåliga e väl att jag inte får några pengar.. men nu ska jag gå o göra nått vettigt men vi höres hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback