en vanlig dag ur en rätt vanlig persons liv..

Hej!

Den här veckan gick väldigt fort jag har inte hunnit med nått jag skulle göra denna veckan..och inga julklappar har jag köpt heller.. jag skulle ha börjat köpa julklappar i somras då skulle jag iallafall haft lite tid på mej att komma på vad jag skulle köpa..istället för att stressa så där två veckor innan jul...

i dag hade vi intruduktionsdag( tror det stavas så :S ) på jobbet det var inte så himla roligt man höll på att somna..och det mesta dom babblade om har dom typ babblat om tusen gånger förut så man visste ju typ om allt redan..men men dom bjöd på lunch det e ju alltid trevligt och en jätte god kaka till fikat:)

ihelgen ska jag åka hem till mina föräldrar, det ska bli gött har inte träffat dom på typ två månader. Det är visst rätt mkt snö nu också så då blir det nog mest att man sitter på skoter hela helgen, ÄNTLIGEN! säger jag bara har längtat efter det hela sommaren:) det är typ det ända bra med vintern att man kan köra skoter och att jag äntligen kan gå runt i mina extremt snygga tobe täckbyxor . jag skulle bara behövt köpa en ny snygg jacka som passar till dom också så skulle allt vara perfekt:)

hare gött! så höres vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback