julpaniken har nu gått över

hej!

jag har äntligen köpt klart alla julklapparna så nu kan jag andas ut och tänka på nått annat tex hur kul det kommer blir med jul:)

men jag tror nog att denna nyårsafton kommer bli den roligaste på länge. ska tillbringa den i ljungdalen med en massa trevligt folk i en badtunna med en massa sprit o champange så klart! nyår utan champange e som julafton utan kalle anka;) så är det nån som ska fira nyår i ljungdalen är det bara att höra av sig ^^

Till er som ville vara lite uppdaterade på vad som händer på datingsidan jag e medlem på så kan jag ju säga att det bara är åt helvete med det, man måste typ betala skit mkt pengar för att kunna få snacka med folk eller att dom ska kunna snacka med dej...så jag tror jag lägger ner det där. det e nog lättare att hitta en kille på stan helt gratis än att betala typ 300 spänn på en sida som kanske inte änns funkar..så jag har nu gjort mitt jobb som testperson och säger åt helvete med hela skiten leta killar på stan istället :P eller testa en sida som e helt gratis o inte lurar av dej en massa pengar på de där viset...det skulle nog egentligen lika gärna funka att hitta dejt på nån community sida istället..det får nog helt enkelt bli mitt nästa test och se om det funkar...

så god jul o gott nytt år till er alla där ute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback