julpanik!

hej!

åh det e snart jul! och jag börjar få lite panik, jag har ingen aning om vad jag ska ge folk i julklapp.
jag funderar på att köpa typ nån upplevelse grej istället för nån grej som ändå kommer att hamna i nån låda på vinden efter nått år eller direkt.. men då kommer det svåra att komma på nått som hela familjen skulle tycka om.. och eftersom min syrra är rätt kräsen på vad hon får i julklapp så duger ju inte vad som helst. Ett år så köpte jag ett jätte fint armband till henne tyckte jag iallfall.. men det har jag fått höra i flera år hur besviken hon var att hon bara fick ett armband som såg ut som en hårsnodd. Sånt är ju rätt tråkigt när man själv tyckte att det var en väldigt fin present man köpte till henne.. men men sånt är livet hon har fått många finare julklappar efter det, men i år känns det mkt svårare och jag har fått idetorka totalt...

i helgen hade jag o några kompisar julmys o bakade pepparkakor det var skitkul och det vart sånna vackra pepparkakor också av den lilla deg som vart kvar..man kan ju inte riktigt låta bli att inte käka upp degen, för den e ju så himla go, mkt goare än själva pepparkakorna.

jullåtar som är värd att lyssna på :
  1. BoA - Merikuri
  2. BoA - Merry Christmas
  3. Faith hill - where are you christmas
  4. nightmare before Christmas (soundtracket) - what's this
  5. Ayumi Hamasaki & Gackt - silent night
bara att luta sig tillbaka å njuta XD

hej så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback