har solen dött?

hej! jag började nästan tro att solen hade gått på semester eller dött den har jue inte riktigt visat sig på några dar..men i dag så visade den sitt fina face genom molen o det gjorde mej väldigt glad:) nu är det bara en vecka och två dagar tills mattias kommer hem:) längtar väldigt mkt till den dan nu och så klart till att yran ska börja..det kanske inte var så många stora artister i år och biljetterna blir bara dyrare o dyrare för varje år men artisterna blir bara sämre dom kan väl ta in lite större o bättre artister när dom nu ändå höjer priserna tycker man..men men jag ska inte klaga älskar yran iallafall jag e mest där för att ha kul o träffa folk..sen e det jue ett väldigt stort plus om det e bra artister man kan kolla på också..men jag e väldigt glad att kent kommer eftersom jag inte har kunnat gått på nån av deras konserter på sista tiden:) men jaja nu ska jag snart gå o jobba... men hare bra hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback