inte många dar kvar nu!

nu e det bara två dagar tills mattias kommer hem:D jag e lite nervös jag har inte träffat han på typ 6 veckor det är en väldigt lång tid:/ men det blir nog bra när jag får träffa han:) jag e så himla rädd att jag ska sabba allt..eftersom jag har varit singel så jäla länge så jag har jue kommit in i det livet igen..typ leva livet som en fri fågel o göra det som faller mej in..jag blir så nervös att jag ska göra nått dumt som förstör det här..jag vill jue egentligen inte vara singel..även om det har många fördelar..och jag e liv rädd att jag ska bli sårad själv igen..inte för att jag tror att han skulle kunna göra det men..man vet jue aldrig det trodde jag jue inte om min förra kille heller..men som sakt det gick jue åt helvete..men man får väl försöka tänka positivt det kan jue inte bli värre det kan bara bli bättre..o att jag bara ska vara glad att mitt liv äntligen har vänt mot rätt håll igen:) vi får väl se hur det går helt enkelt. men lite annat då:p snart e det storsjöyran! bara två dagar kvar tills förfesten till yran börjar o sen blir det 4 dagars festande! o så klart musik tills man spyr:P fast yranfestandet har jue smygstartat i helgen på krogstråket som öppnade i fredas..det var väldigt mkt folk o hur kul som helst! man träffade massa nytt folk som man aldrig förut sätt o det e jue ett väligt stort plus..men det e jue självklart skitkul att träffa folk man känner också förstås det ska jag inte glömma att säga:P men nu ska jag sluta så ses vi i öltälten på yran! go natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback