minnesluckor borde förbjudas..

hej! jag va just på stan med en kompis o käkade pizza och hon berättade allt jag hade gjort o sakt i lördas..det var verkligen hemskt att höra för jag kommer inte ihåg ett smack..därför borde minnesluckor förbjudas..man borde ha nån varningslampa som lyste när man hade druckit för mkt..så att inte såna där pinsamma saker händer..tex så hade jag ropat över hela krogen att en kille var singel o att det bara var för min kompis att ragga på honom..sen hade jag och hon dansat o ramlat på bardisken o glidit på golvet så på nått konstigt höger vänster så hade vi hamnat gränsle över varandra så folk glodde som satan på oss..inget jag kommer ihåg men..sen hade jag sakt till den här killen att min kompis bara tyckte om att köra doggystyle o 69an..medans hon försökte lura dom att vi var nunnor och var oskulder...det kan bli så konstigt ibland..o det e jue väldigt synd att man inte kommer ihåg såna här grejor..eller tur kanske att man inte gör det..det e väl lite hur man tänker på saken..men en sak var säkert iallafall det var väldigt pinsamt att va tyvungen att hämta nitbältet som jag råkade glömma hos han i dag iallafall, men nu är det iallafall hämtat o jag slipper träffa han igen..förutom att min kompis nog e lite små tänd på han även om hon inte vill erkänna det..men om det nu skulle bli dom så får jag väl visa att jag kan vara helt normal på fyllan även om det inte verkade så då... på tal om inget så lever mattias det känns som en stor lättnad..hostel tankarna slog inte in som tur var..inte för att jag trodde det men man vet jue aldrig XD det e nog bara jag som e lite fördomsfull mot dom där länderna.. men hare gött! puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en underbar kväll& Sov gott. :)

2008-07-23 @ 21:39:11
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback