mongis fylla..

hej! i går var det första gången jag var ut o festade sen midsommar så det gick rätt vilt till och vart väldigt full.. åt midda hos marcus o det vart tacos mumsigt var det:) sen vart det förfest hos marre med mkt dricka o så klart singstar..när det vart dags o dra på krogen så delade jag o sandra med oss av våran fina sång till hela östersund..våra kompisar tyckte la att vi var väldigt pinsamma men det tycker jag inte riktigt spelar nån roll..det var jue glada människor som kom å sjöng med oss i våran sång:P när vi väl kom ner till marite var det en väldigt lång kö men träffade trevligt folk i kön som vi babbla lite med o försökte tränga oss före med det gick inge vidare..när vi väl kom fram till vakten säger han att det var 21 o att vi inte kunde komma in o det sög jue lite så jag sa till han att vi e jue 20 det e jue inte så långt i från men det hjälpte inte så vi var tvugna att lämna kön jag o sandra o malin ställde oss utanför kön för att vänta på marre o tove som stog lite längre bak i kön..men det lilla lustiga då var att dom kom in utan problem..då vart jag lite pisst o gick fram till vakten å sa typ att varför släpper du in dom o inte oss dom e jue bara 19 då knuffa han bara bort mej o pekade mot utgången..det var rätt dålig stil tycker jag..vad är det egentligen som gör att visa kommer in utan problem medans andra inte gör det..så jag o sandra o malin gick för att kolla om det var lättare att komma in på olearys istället..men där var det totalt dött..så vi gick in på news i stället o drack en drink o bestämde oss för att testa att gå på g3 i stället...när vi kom dit var det inga problem att komma in o slapp till och med visa leg..hur bra som helst tyckte vi så klart:)jag fixade ragg åt sandra o vi bestämde att vi skulle följa med dom på efterfest sen..väl hemma hos han så spelade vi lite gitarr hero o rökte vattenpipa..efter det så har jag rätt många svarta luckor i mitt minne:P och tillbringade resten av kvällen på hans toalett..jag har nog inte mått så dåligt på hur länge som helst det var lite hemskt..o jag tycker det e såå pinsamt när sånt händer mest när man e hos andra:P hehe o det hemska var att när jag vaknade i morse var jag fortfarande tokfull:S fast med ett huvve som kändes som det skulle sprängas vilken sekund som helst..sån fylla ska jag nog undvika på ett bra tag fram över:P glömde även mitt kära nitbälte hos den där killen:( eller så har jag tappat det ute vet inte riktigt..det e jue väldigt sorgligt.. men nu ska jag sluta men hade bra! hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback