vad ska man göra`?

hej! asså nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..det e så mkt som händer i helgen så jag kan inte bestämma mej..om jag ska gå på krogstråket eller åka på fest hur långt bort som helst..freda blir det iallafall bio antar jag..eh det löser sig antar jag. idag har jag suttit på jobbet hela dan hur tråkigt som helst jag höll på att somna flera gånger så när folk kom o pratade med mej var jag helt väck.. jag har egentligen inte så mkt att säga.. jag har tänk att färga håret men jag vet inte riktigt till vad..antingen ska jag färga utväxten o ha samma hår färg som jag har..eller så ska jag färga det rött..fast det e så himla många som har det nu så det e egentligen inge kul..eller så blir det brunt men det e lite tråkigt det också..jag vill jue ha nån roligare hårfärg men jag har idétorka..nån som har nått förslag är det bara att säga till:) asså man kan inte ha semester det händer så himla mkt när man e borta så man blir jue rädd..fast visa saker e jue samma det e väl tur i oturen kanske..förändringar e jue bra..men dom kan jue hända när man e hemma o kan hålla lite koll:p det blir jue en sån explotion när man får all information på en gång lixom..jaja det e la sånt man får leva med antar jag.. har inte hört nått från mattias på flera dagar:( han har nog blivit uppäten av ett tyskmånster eller nått..eller så har det hänt som i hostel:O det skulle jue kanske inte vara så bra..jag skulle jue gärna vilja att han kom hem nu..jag håller på att längta ihjäl mej! men får väl se om han e med på tåget nästa onsda..om inte..så e det defenitivt hostel tanken som slår mej först.. men simma lugnt! hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback