gött med lite ledigt!

hej! usch va jag e kass på att blogga känner jag skriver typ aldrig nått..!!

men veckan som kommer nu ska iallafall bli väldigt skön ska ha lite ledigt och åka till Danmark i en vecka^^
vi har hyrt ett stort hus med swimingpool o hela köret..det jag längtar efter mest är massageduschen..där kommer jag sitta hela veckan känner jag :)

vad har hänt annars då.. hmm inte så mkt..jobbar och sliter som vanligt..

förra helgen så var jag ut på krogen inget nytt iofs men på fredan var vi på förfest på Frösön o spelade ölspelet med regler som jag aldrig förut hade spelat det med, men det var skit kul. det slutade i ett stort pusskalas.. för det var en som kom på en så himla bra regel att man var tvungen att pussa alla i rummet om man fick ett ojämtkort och i slutet av kortleken så var det bara ojämna kort.. hehe men det var jue kul iallafall^^ sen gick vi på en annan förfest inne i stan och sen vart det krogen..jag å sandra övergav marre med en massa killar eftersom hon inte tog sig in på krogen..har lite dåligt samvete för det fortfarande.. på krogen träffade vi palmen, torbjörn o mattias.. skit mysiga killar..efter det vart det efterfest hos mej...

lördan var jag på g3 med linda o hennes kompis..det var också sjukt kul! efter krogen kom torbjörn och hämtade mej o så åkte vi hem till mej..hehe hade lite roligt en stund för han pratade i sömnen och låg o babbla om milkshake..fattade nada..

i går var linda här och drack te och käkade bullar^^ och kollade på make me a supermodel eller vad det nu hette.. och så klart greys anatomy!

vaknade med panik i morse för jag hade glömt att ställa kl i går kväll..jag hatar att försova mej..för när man gör det så går allt man gör resten av dan åt helvete, så egentligen när man har märkt att man har försovit sig ska man bara somna om igen o inte kliva upp ur sängen av resten av dan... det skulle nog vara det allra..

ne nu blir det sängen go natt!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback