vad är det för fel på folk egentligen?

hej! idag har det varit en skit dag eller det vart det för en timme sen när min dag förstördes av en störd person.. eller jag har väl vart lite smått irriterad hela dan iofs men jag kan börja med att säga vad jag tycker om en sak jag hörde några diskutera på radion i dag..om att det var nån klubb i Stockholm som hade haft nått djurtema o haft levande guldfiskar i martiniglas o små kycklingar som var spraymålade i olika färger m.m..det e jue egentligen helt sjukt att ha djur på en nattklubb om dom inte dör av att simma runt i martiniglas så dör dom nog av stressen som dom utsätts för.. och som en kille sa på radion att djur ändå inte har några känslor och att dom inte bryr sig vad som händer med dom..det e jue bara bullshit! dom e la lika mkt levande varelser som vi är..och ska inte behöva utsättas för nått sånt hemskt o då spelar det ingen roll om dom inte känner smärta eller har samma känslor som vi! det e djurplågeri..jag fattar inte hur folk tänker ibland o det gör mej lite fundersam på vad man lever i för värld egentligen..att dom inte känner att det dom gör är totalt jävla fel, allt gå så jävla långt för att tjäna lite pengar..det e så sjukt så det finns inte..jag skulle hellre se dom mosa ner en liten gubbe i ett martiniglas..så kan dom jue se hur jävla kul det e..usch på er säger jag bara! nu hann jag inte skriva mera det får bli lite senare hej då så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback