varför ska allt vara så komplicerat..

hej

I dag känner jag att jag skulle vilja åka härifrån..vädret är bara skit och mitt liv är förvirrande. Regn och slask gör att man blir på ett väldigt konstigt humör och det blir ju inte bättre av att man sitter ensam i en stökig längenhet..som jag egentligen borde städa, det skulle nog egentligen göra mej på mycket bättre humör än vad jag är nu..men varför tar jag inte tag i det innan det blir så stökigt att jag bara blir deprimerad av det och hällre flyr från det genom att hålla mej borta från min längenhet så länge att klockan blir för mkt och jag bara behöver gå och lägga mej i min säng och slipper se röran..

det finns en liten sak jag undrar över hur vet man egentligen när nån tycker om en och hur hårt måste man egentligen anstränga sig för att få reda på hur den andra personen känner.
jag antar att man bara måste ge det lite tid, Även om det känns jobbigt att vara helt ovetade om vad som kommer hända i slutendan, om jag äntligen kan få ett lyckligt slut på flera år av misslyckade kärlekshistorier.

men till nått lite roligare då i allt detta deprimerade prat..har haft en helt kul helg. Var på fest i torvalla i går det slutade med att jag och sofie blev sjukt full och satt utanför festlokalen och tog oss knappt därifrån för hela jorden kändes som om det våltade.. men tidigare på kvällen var det lite festlekar och skön musik som gällde.. dansade så jag har lite träningsvärk i benen i dag..när jag kom hem skickade jag så klart massa fyllesms till folk jag egentligen inte borde skicka sånna sms till och har världens ångest för det i dag så klart..men jag antar att det e sånt man får ta när man är full och dum och borde egentligen låsa in mobilen tills man har nyktrat till och inte hittar på sånna där dumma saker..
 
fredas var jag o marie och åt på samuraj och sen kollade vi på en rätt konstig skräckfilm men ändå väldigt bra höll på att skita ner mej några gånger för det var rätt många hemska scener:) " a tale of two sisters" hette den om nån vill veta.. efter det vart det krogen med sandra och några kompisar det var himla roligt..förutom att det kändes som vi var äldst där..tills vi äntligen hittade kompisar i vår egen ålder:)

I morron är det månda igen och ännu en lång och jobbig vecka tills nästa helg..

men hare gött så höres vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback