sveriges mest ointressantaste liv..

hej!

jag har gått och funderat över lite saker om mitt liv.. Jag tror nog att jag måste ha sveriges tråkigaste liv, det händer aldrig nått intressant. Skulle man skriva en bok om mitt liv så skulle den bli på ungefär 50 sidor och det står ungefär samma sak på varje sida. sover, äter , jobbar och på helgerna fest.. det har blivit ett dåligt mönster, folk behöver inte längre fråga vad jag ska hitta på i helgen för dom vet redan svaret eftersom jag festar varje helg, men det e mest för att jag inte vet vad jag ska göra annars, jag blir så himla rastlös på helgerna o det ända sättet att bli lite lugn på e att jag tröttar ut mej på dansgolvet på krogen.

iofs alla mina kompisar gör lika dant så jag antar att det egentligen inte e vårat fel att vi gör det utan att det e stan vi bor i som e så sjukt tråkig att det ända roliga man kan göra är att festa...

idag satt jag o en kompis o diskuterade att vi började få panik att det "BARA" är 10 år kvar tills vi e 30. Det känns som om det e så mkt man vill hinna med innan man fyller 30 för efter det så är det likom dags att man har hittat sig ett stadigt förhållande o har börjat bilda familj med hus,bil och hund, leva ett riktigt svensson liv alltså..och innan detta händer vill jag har sätt stora delar av världen o träffat en massa roliga människor och vart på ett antal festivaler. Det finns så mkt man vill hinna med, ibland känns det inte som om tiden räcker till man skulle egentligen behöva ha två livstider för att hinna med allt. dessutom e det ju så himla dyrt att resa så jag måste ju jobba röven av mej bara för att få ihop lite pengar för att komma utanför sveriges gränser. 

ne nu ska jag ner o käka våfflor hos min syrra ..
så hade gött ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback