wild or crazy?

tjosan!

ännu en del av mitt liv har passerat..det är en månad sen jul och nyår och jag har fortfarande inte börjat uppfylla mina nyårslöften, jag förstår inte varför jag tar nyårslöften när jag vet varje år att jag ändå inte kommer att hålla dom.. så nu har jag en massa löften som hänger över mej som stanken kringen ett vårtsvin..och kommer få magsår av detta om jag inte snart gör nått åt det ...jag hade som löfte att sluta snusa och istället för att sluta så snusar jag bara ännu mer.. om jag nu skulle få för mej att sluta som jag verkligen hoppas så kommer jag ha råd med en japan resa rätt snart..det e verkligen så mkt pengar det handlar om som jag lägger ut på snus varje månad och det e rätt läskigt att tänka på..
 till dej som snusar:

säg att du snusar 5 dosor i veckan varje dosa kostar 38 kr det blir 190 kr i veckan och 760 i månaden så på 1 år skulle jag tjäna ihop 9120 kr och där e min resa till japan.. det suger as hårt..och allt e mitt eget fel att jag började med den där skiten. så tänk på det nästa gång du köper en dosa snus du skulle lika gärna kunna ha åkt till japan för den dosan..så ska iallfall jag börja tänka då kanske jag har lite större motivation att sluta..

I helgen var det premiär för en ny/gammal krog här i stan och det var extremt kul att den äntligen har öppnat igen :) man har börjat lessna på dom andra korgerna och det var gött med lite miljöombyte, även om det var samma människor som kom dit men det kändes inte som om det gjorde så mkt för jag var så exalterad av att huset var öppet så det var bara nice med lite folk man kände som man kunde dela den glädjen med XD dessutom var vakterna på gött humör och bartendrarna var skit snygga! så välkommen tillbaka huset!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback